الجمعة، 1 يوليو 2011

وعدت ..................^_^

اخيرا ... من ومان مش كتبت هنا رغم ان كان فى حاجات كتير نفسى انقلها هنا يعنى لان المدونه دى كنت عملتها 
علشان انقل فيها الحاجات والكلمات اللى بتعجبنى و مش اكون انا اللى كتبتها وفعلا بدات فيها بحماس كبير بس للاسف انا وقفت ومش اهتميت بها خالص الفترة اللى فاتت ولا نزلت فيها حاجه جديده ... الحمد الله على كل حال 
النهارده قررت انى اغير اسمها و هدفها يعنى بدل خواطر قلم 125 تكون يومياتى 125 واكتب فيها يومياتى 
اصلى اكتشفت انى بطلت اكتب يومياتى فى دفترى بانتظام يعنى لما بفتكر .. 
بس نويت اسجل هنا يومياتى ممكن علشان بالنسبه ليا انى اكتب على الكمبيوتر اسهل بكتير من الدفتر رغم انى بحب الورق و الدفاتر والكتب الورق ... بس يعنى النظر للسهوله والسرعه ليس بمضرة .... تجديد ليس اكثر 
انا نويت اكتب كل يوم حتى ولو كلمه صغيرة يعنى حاجه تعبر عن اليوم مش اكتر 
في حاجه مرة سمعتها وعجبتنى اووى وكنت ناويه انفذها هى انى امسك كل يوم ورقه واكتب خمس حاجات كويسه انا عملتها اليوم دا 
واشوف بعد اسبوع الحاجات دى ببتغير وببكتر ولا بتقل .....انا هجربها هنا كل يوم  .....
ان شاء الله ........
هى المدونه دى اكيد هتكون بالعاميه لانها يوميات وكمان علشان اكتب اللى فى دماغى بدون ترتيب ولا تنظيم اكتبه كله 
اتاخرت فى العوده للمدونه دى واهملتها ولكنى رجعت واتمنى الانتظام ......................
Gehad Mousa

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق